Loading...

اخبار

افشای رنگ‌بندی پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو

نوشته شده در : 2022/09/11 - 12:38
گوگل در تاریخ ششم اکتبر که همان چهاردهم مهر است، یک رویداد ویژه را برگزار خواهد کرد.
شرکت گوگل به تازگی اطلاعات مربوط به رنگ‌بندی سری پیکسل 7 را منتشر کرد.  اولین بار در ماه می بود که گوگل، صفحه‌ای مختص معرفی پیکسل 7 را ایجاد نموده و در آن، چند ویدئوی تبلیغاتی از این محصول را به نمایش گذاشت. این شرکت صاحب‌نام، ضمن معرفی پیکسل 7، از مزایای نسل جدید تراشه تنسور و قابلیت آن در عکس‌برداری و فیلمبرداری و همچنین تشخیص گفتار، سخن گفت.
هم‌اکنون نیز اطلاعات مربوط به رنگ‌بندی‌ گوشی‌های پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو، انتشار یافته‌است.
پیکسل 7
بنا به گزارش وبسایت 9to5Google، در هر دو نسخه پیکسل، تفاوت چندانی به لحاظ ظاهری شاهد نیستیم جز اینکه نوارهای دوربین در دو گوشی، متفاوت است. دوربین پیکسل 7 پرو، حالت جلاشدگی دارد در حالی که دوربین پیکسل 7، حالت مات دارد.
کمپانی گوگل چند عکس از نماهای مختلف از این مدل گوشی منتشر کرده‌ و به نظر می‌رسد لبه‌های کناری، اندکی خمیده‌تر از پیش‌نمایش اصلی باشند. باند آنتن نیز در مرکز لبه بالایی گوشی قرار گرفته‌است. پیکسل 7 پرو در سه رنگ سفید، مشکی و خاکستری، عرضه خواهد شد. گوگل طی رویدادی در تاریخ شش اکتبر، از این محصولات جدید خانواده پیکسل، رونمایی خواهد کرد.
تصاویری که می‌بینید، مربوط به رنگ‌بندی پیکسل 7 پرو است.
پیکسل 7
پیکسل 7 پرو
پیکسل 7

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!